top of page

A Undaris donem molta importància al desenvolupament de cada persona, i creiem en la transversalitat tant de la formació que es rep com de les activitats que s’hi hi imparteixen. És per aquest motiu que a la nostra associació s’hi organitzen tant activitats per als petits com per a mares i pares: des d’activitats a l’aire lliure com calçotades, concursos, esports, manualitats, cuina etc., com activitats de caire menys lúdic com xerrades, cinefòrums, col.loquis, etc.

La  realització d’aquestes implica moltes vegades a la família sencera, i com a conseqüència, fa que els membres de cada una d’elles interaccionin entre ells mateixos i les altres famílies, el que comporta un aprenentatge constant en l’aplicació de les diferents habilitats socials i personals. A Undaris volem fomentar l’enfortiment dels lligams familiars i la creació de nous entre les famílies que són part de l’associació, i en definitiva, crear-los dins de la mateixa societat.

Aquest nou curs 2018-2019 tenim programades aquestes activitats:

Cafè amb Substància!

January 24, 2019

De 18.30h a 20h dedicarem la xerrada a parlar de salut i benestar. A què esperes per demanar plaça?

Activitats Nadal!

December 31, 2018

Durant les vacances escolars de Nadal, les grans del Club seguim fent activitats!

Panellets

October 25, 2018

Comença la tardor i amb ella les nostres tradicions... una d'elles la de fer panellets. A Undaris tenim la millor recepta! T'apuntes al nostre taller de panellets?

Tornen els "cafès amb substància"!

October 04, 2018

Comencem de nou els 'cafès amb substància" aquest curs! Aquest divendres a les 18:30h ;)

â—„

â–º