top of page

A  Undaris es duu a terme any rere any el projecte Intelligo®. Des de 1992, Fundació Pineda promociona aquesta iniciativa per a E.S.O i Batxillerat. També hi ha , per a  estudiants de 5è i 6è de Primària, PRE-INTELLIGO®. Com expliquen a la seva pàgina web, www.fundacionpineda.org, ambdós projectes estan enfocats cap a l’adquisició de tècniques d’estudi, el potenciament dels punts forts i punts a millorar de cada estudiant. Aquestes metodologies són necessàries per a poder desenvolupar-se tant en el context universitari, dins del nou Espai Europeu d’ Educació Superior, com en el professional.

En els fulletons que teniu més avall, els quals us els podeu descarregar si hi premeu al damunt, hi ha explicada la nostra proposta pel que fa a les sessions i als horaris.