top of page

Master Home és un concurs juvenil d'excel·lència quotidiana, que cerca desenvolupar en els adolescents competències professionals com la iniciativa, el treball en equip, el lideratge o la resolució de problemes.

​

Mitjançant divertides proves en equip de cuina, decoració i dietètica, es pretén fomentar el respecte, la creativitat, la feina ben feta i l'amistat.

Creiem que els joves poden jugar un paper més actiu en la societat, volem que descobreixin el valor de convertir la quotidianitat en un art.

Per això, pretenem donar-los eines perquè s'involucrin en la seva llar i aprenguin a servir els altres, fent-los gaudir amb el seu enginy i creativitat.

El concurs es divideix en dues fases: La Fase de Preparació i la Fase Final:

​

-La Fase Preparació es desenvolupa a setembre, octubre, novembre i desembre en la seu de l’Associació. És el moment d’organitzar equips, aprendre en els talles i preparar proves.També tindrem al llarg del Trimestre un cap de setmana amb una MasterClass molt especial.

​

-La Fase Final consistirà en una Semifinal, a mitjans de gener de 2019, en la que hauran d’elaborar d’unes postres saludables; i la Gran Final que serà un dissabte de febrer de 2019 i tindrà tres proves: Caixa Sorpresa, Eco-friendly i Homemakers. A la Gran Final hi competiran els millors equips de cada associació.

mh.png