top of page

Darrera de tota iniciativa Talentum hi ha dos elements claus: la mirada atenta i la pro activitat per plantejar solucions recolzades en l’estudi i la innovació. Aquests dos elements tenen un únic objectiu a Talentum Youth: impactar en persones.

Talentum Youth és un projecte de la Fundació FASE, que va néixer el 2015 i que potencia el talent juvenil per a descobrir i solucionar les necessitats de les persones. Qualsevol persona o comunitat local pot beneficiar-se de les propostes de Talentum Youth, ja que busquem solucions a problemes quotidians, humans i universals.

El tema de la 4a Edició de Talentum Youth Conference Madrid’19 és “Desafío Rural”. Pots participar amb altres joves presentant la teva proposta. Aquest concurs va adreçat a noies de 1r i 2n de Batxillerat.

Talentum Youth Conference Madrid’19 tindrà lloc els dies 2 i 3 de març a CaixaForum (Madrid). Durant aquest cap de setmana es presentaran tots els projectes participants i es coneixeran els grups guanyadors.

ty.png