Trobada de Bàsquet!

Com cada any, Undaris organitza una trobada de bàsquet amb altres associacions per a promoure l'esport i les acitivitats familiars. Malgrat la pluja tots els equips han competit esportivament. Hem guanyat un premi, hem rigut, hem compartit i hem gaudit en família d'una jornada esportiva que cada any és diferent. Gràcies a les mares, pares i monitores per ajudar-nos a fer el dinar, a repartir els premis, a organitzar la trobada i sobretot animar-nos! Us esperem l'any que ve!

Voldríem agrair des de l'associació la col·laboració de les empreses FritRabit, Bon Preu i Pastisseria Noguera, que han fet possible la nostra tradicional trobada de bàsquet on es promouen valors com l'esforç, la generositat i el companyerisme.

REB NOTIFICACIONS!

POSTS RECENTS